Rio De Janeiro
 Last seen: 4 days ago
|
Ik ga over 1 maandje ongeveer voor een weekje naar dubai. Is er iemand al geweest hier.. tips zijn welkom..
|
|
|
|
|
ik ga daar op huwelijksrijs
|
|
|
 Last seen: June, 2009
|
Met meer dan 2000 euro gaan want je gaat zien, en je gaat willen kopen. -Een dag of 2 langs alle emiraten gaan,met de auto en een kaart is het te doen, uiterard wel met geelschap. -er zijn 2 beachparken, 1 in de buurt van het centrum en een in de burt van Al Sharjah , die is de beste n meest relaxte als je rust wil, zondag is de drukste dag op de stranden, lees: veel mannen op t strand. -arabaisch tjimmies zijn leuk,prachtig, maar vergeet het, mits je in de cel wil belanden. -highland hotel als e van sleezy tenten houdt met 99% hoertjes -Burj Uman mall en IBN Battuta mall bezoeken. Deze zijn de leukste en meest exclusieve. Er zijn betaalbare winkels (alleen bij Burj Uman heb je exclusieve shops zoals LV, Gucci,5th ave e.d. -naast t burj al arab heb je ook een mall, in oud arabisch gedecoreerd, moet je doen, leuke restaurants, shiesha!!,tjimmies, alles onder 1 dak -onthoud vooral dat je in iemands anders land bent, anders kan t je duur komen te staan. -dont bring drugs!!!!
|
|
|
|
|
[b]-arabaisch tjimmies zijn leuk,prachtig, maar vergeet het, mits je in de cel wil belanden.[/b] :D
|
|
|
|
[q=Turtle][b]-arabaisch tjimmies zijn leuk,prachtig, maar vergeet het, mits je in de cel wil belanden.[/b] :D[/q] niet grappig want toen ik wegging flirtte 2 van die vrouwelijke douanes met me. :@
|
|
|
|
die abayas lieten weinig door maar ze hadden we leuke gezichten. maar na al die verhalenb die ik daar gehoord heb betreffende uhm"interculture dating" zag ik direct visioenen van mij in een of andere stoffiuge isoleercel met zweepslagen op mn rug.
|
|
|
|
|
hopen dat je daar in trinidad geen last van zult hebben
|
|
|
|
die abayas hebben overigens wel iets sensueels over zich.En dan nog arabische parfums en die mooie opgemaakte ogen. dus Sehanoe,dont let the dark side tempt you!
|
|
|
|
|
[CornflowerBlue][b][h1]Dubai the place 2 b !!![/h1][/b][/CornflowerBlue] [img]http://shots.ikbis.com/image/4740/big_screen/burj_al_3arab.jpg[/img] [b][CornflowerBlue]Burj al Arab! don't 4get, if ur planning 2 go inside.... NO JEANS!(y) [/CornflowerBlue][/b] [img]http://www.telegraph.co.uk/travel/graphics/2007/10/31/et-dubai-story.jpg[/img] [Blue]Wild wadii!!![/Blue] [img]http://www.take-a-trip.eu/uploads/pics_steden_nl/inleiding-dubai-reis.jpg[/img] [img]http://www.almuraba.net/taqtiat/Dubai/dubai%20(22).JPG[/img] [img]http://www.indigoguide.com/dubai/abudhabi.jpg[/img] [b][RoyalBlue]It's woth it, go 2 Abu Dhabi aswell! small Island with its lovely beach[/RoyalBlue][/b]8)
|
|
Modified by ***, January, 2008
|
 Last seen: Wed 14 Jul
|
[q=sehanoe]Ik ga over 1 maandje ongeveer voor een weekje naar dubai. Is er iemand al geweest hier.. tips zijn welkom..[/q] ja ben er geweest, toen k nog jong was.. airport is van marmer en goud..! dat land is very very impressive.. have fun.. lucky bastard..:@
|
|
|
|
volgensmij is Abu Dhabi GEEN eiland. @Harlem:Emiraat, Dubai is een Emiraat, verenigde Arabische Emiraten is een land.
|
|
|
 Last seen: Wed 14 Jul
|
klopt, had et moeten weten..
|
|
|
Rio De Janeiro
|
[q=Harlem_World][q=sehanoe]Ik ga over 1 maandje ongeveer voor een weekje naar dubai. Is er iemand al geweest hier.. tips zijn welkom..[/q] ja ben er geweest, toen k nog jong was.. airport is van marmer en goud..! dat land is very very impressive.. have fun.. lucky bastard..:@ [/q] niet haten brada.. :p Ps- change of plans.. vertrek morgen al ;) @ deadly - thanks voor de tips man..8o|
|
|
|
|
|
met alle respect, maar is dubai echt zo interessant om te zien? behalve het shoppen en de exclusiviteit.. is het een hype? en de mensen die geweest zijn, willen jullie nog een keer gaan en waarom?
|
|
|
Rio De Janeiro
|
ben alweer terug.. dubai was te dope gewoon.
|
|
|
 Last seen: February, 2008
|
Dubai is idd gruwelijk....... veel geshopt in de golden souk :d
|
|
|
|
lol weet je wat fatoe is, ik ben 7 maanden daar geweest en niet EEN keer ben ik naar de golden souk geweest. Reden, fucking hell om daar met de auto naartoe te gaan en met taxi al helemaal niet. Next time, en Dubai is mwaah idd beetje hype maar ook leuk om te doen, voor een weekjke, voordeel is dat je goedkoop naar elke plek in het MO kan gaan vanaf Dubai.
|
|
|
|
[q=sehanoe]ben alweer terug.. dubai was te dope gewoon.[/q] highland hotel gedaan ? :O
|
|
|
 Last seen: Tue 24 Aug
|
Nu op NL3
|
|
|
|
|
Dubai, daar [b]moet[/b] ik gwn een keer geweest zijn.
|
|
|
|
|
Kan iemand me even een heeeeeeeeleboel vertellen over Dubai? Want ik heb besloten dat ik volgend jaar écht moet gaan, na het zien van de vliegprijzen (vielen mee(y)) dus ik moet mn vriend even over zien te halen om mee te gaan! Ik wil alles weten... de hots en nots enzo!!!!
|
|
|
|
Last seen: Mon 11 Jan
|
i luv dubai (y)
|
|
|
|
[q=WhiteRose]Kan iemand me even een heeeeeeeeleboel vertellen over Dubai? Want ik heb besloten dat ik volgend jaar écht moet gaan, na het zien van de vliegprijzen (vielen mee(y)) dus ik moet mn vriend even over zien te halen om mee te gaan! Ik wil alles weten... de hots en nots enzo!!!![/q] óveral iseen hotspoti dubai. het is een kleine emiraat(net zo groot als Utrecht) probeer in het centrum te komen te zitten want het verkeer is een chaos. Do's:Lekker uit eten,eten is goedkoop.Shoppen,strand(niet op vrijdag want dan is het testosterongehalte massaal) Donts:uitgaan naar discotheek,je kan er bedrogen uitkomen want 99% van de nightclubs zijn hoerententen.
|
|
|